Französisch ist die Sprache der Liebö und heute ist der Tag der Liebö also en français:

Mes amis, chères amoureux de tout le monde, j'ai préparé un nouvel post de ma série "Wednesday Web" pour vous. C'est une édition spéciale Saint Valentin avec plein des cartes, des recettes et des interviews. Moi, je suis certainement tombé amoureuse de tous ces links et j'espère que votre cœur va battre aussi fort que le mien quand vous les découvrez! 😊

Also liebö Freunde, viel Spass mit dieser Ausgabe "Wednesday Web"!




 
Eine einfache DIY Geschenkidee aus dem Archiv. 

Trump Valentinstag Karten für die Person in deinem Leben, die du so sehr liebst wie Trump Putin und Ivanka. 

Für Serien Fans gibt es hier noch wunderschön illustrierte "Arrested Development" Karten von der verdammt talentierten Marisa Seguin.
Eine Hello Giggles Autorin sprach mit zwei polyamourösen Paaren über ihren Valentinstag. (Englisch)
 
Ein leckeres Cookies Rezept, das was für alle ist und zwar nicht nur am Valentinstag. 

Bonus: Valentinskarte für Hamilton und SNL Fans wie mich
 

 
***


A simple diy gift idea by yours truly.

Trump Valentines cards to send to that special someone you love as much as Trump loves Putin and Ivanka. 

The most beautifully illustrated "Arrested Development" cards by the talented Marisa Seguin you'll love as much as Buster loves juice. 
How two poly couples celebrate Valentines day because love is love and needs to be celebrated. 

Jack talks about her first love on her blog and if you are anything like me you'll devour every single word. I love her posts and this walk down memory lane just seemed about right for my Valentines Day list. 

Sweet cookies for sweet messages: try this recipe for Valentines sugar cookies

Credit :Sallysbakingaddiction
 
Bonus: Valentines Cards for SNL Lovers  and Hamilton Fans



 
In was habt ihr euch im Internet verliebt?
What did you fall in love with on the Internet?